پشـتیـبانی تلفنی

05132045

کدملک: 16081

منزل مبله شیک با امکانات رفاهی کامل

اجاره منزل مبله+ فول امکانات در بهترین نقطه ی شهر مشهد
اگر به دنبال منزل اجاره ای در مشهد برای چند روز می باشید و تمایل دارید خانه ی مورد نظرتان در یکی از بهترین مناطق مشهد باشد، ملک مشهد به شما منزلی با امکانات رفاهی کامل واقع در خیابان سجاد را معرفی می کند. خیابان سجاد جزو مناطق بسیار خوب مشهد می باشد که بسیاری از گردشگران و مسافران شهر مشهر برای خرید و گشت و گذار به آنجا می روند. نزدیکی به پارک ملت و مجتمع های تجاری از مهم ترین مزایای این منزل به شمار می آید.
این منزل مجهز به 2 اتاق خواب با ظرفیت 4 نفر می باشد که بسیار تمیز و شیک بوده و از امکاناتی نظیر یخچال،حمام،وسایل پخت و پز،کمد لباس،تلوزیون و سرویس بهداشتی ایرانی برخوردار است.
پارک ملت، بزرگ ترین پارک مشهد، درست در مقابل این خانه قرار دارد و شما می توانید در تایم استراحت و اوقات فراغتان از این پارک دیدنی بازدید کنید و از امکانات بسیار آن بهره مند شوید.همچنین اگر قصد خرید داشتید می توانید از فروشگاه ها و بوتیک های خیابان سجاد نیز دیدن فرمایید. دسترسی آسان به بانک، رستوران و فست فود های متنوع، فروشگاه های هایپر مارکت و داروخانه از دیگر مزایای موقعیتی این خانه می باشد.
فاصله تا حرم مطهر امام رضا(ع)
فاصله ی منزل تا حرم مطهر حدود 30 دقیقه با خودرو می باشد. اگر می خواهید زمان کمتری را صرف کنید می توانید با استفاده از قطار شهری که در ایستگاه پارک ملت قرار دارد در کمترین زمان ممکن به سمت حرم مطهر (ایستگاه بسیج) سفر کنید.
رزرو منزل اجاره ای در مشهد از طریق نرم افزار های اجتماعی (واتس آپ،لاین،وایبر،تلگرام) با شماره 09105541626 اقای کفشکنان امکان پذیراست. جهت درخواست ترانسفر (50%تخفیف) اعلام فرمایید. در صورت رزرو تلفنی می توانید وجه بیانه را از طریق فرم پرداخت وجه (بالای صفحه) واریز نمایید. _ (تضمین بهترین و کمترین نرخ اجاره تمامی واحدهای اقامتی (هتل ،سوئیت و...) این سایت نسبت به سایت های مشابه)- (تضمین بازگشت تمام هزینه در صورت مغایرت تصاویر درج شده در سایت با واقعیت.
با خیالی آسوده رزرو کنید - صمیمانه پذیرای حضور گرمتان هستیم.

امکانات هتل

 پذیرش 24ساعته

امکانات داخل واحد

 یخچال
 حمام
 وسایل پخت و پز
 سرویس بهداشتی
 پنجره
 دراور
 کمد لباس
 تلویزیون در اتاق
 سیستم گرمایش و سرمایش
 رخت آویز
 سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
 آشپزخانه

امکانات ویژه

  ساعت تحویل واحد :
14
  ساعت تخلیه واحد :
12
ظرفیت پارکینگ:
ندارد
بازه سنی اقامت رایگان کودک :
زیر 5 سال درصورت عدم استفاده از سرویس

لیست قیمت اتاق ها

آدرس: -بلوار سجاد
   وضعیت ترافیکی :خارج از محدوده طرح ترافیک
  

اطلاعات تماس

مهندس کفش کنان
پاسخگویی فقط در واتساپ 09154609596
05133696965
کسب اطلاعات رزرو از طریق شبکه های اجتماعی:




Subscribe
باخبر کن
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x