پشـتیـبانی تلفنی

05132045

کدملک: 10759

اجاره روزانه آپارتمان مبله فول

مسافران عزیزی که قصد سفر به مشهد را دارید و به دنبال اجاره منزل در مشهد برای چند روز می باشید، ملک مشهد یکی از واحد های اقامتی خود در بهترین موقعیت مکانی شهر را به شما معرفی می کند.
بسیاری از مسافران تمایلی به اقامت در آپارتمان ها و یا هتل ها و مسافرخانه ها ندارند، بلکه به دنبال اجاره منزل در مشهد هستند تا بتوانند راحتی و آسایش بیشتری داشته باشند و خانه به طور دربست در اختیارشان باشد.
خانه ی مبله به همراه امکانات کامل واقع در بهترین نقطه ی مشهد
این خانه مجهز به تخت خواب دو نفره، 2 عدد مبل تخت خواب شو و 2 عدد رختخواب برای دو نفر می باشد که در کل ظرفیت 6 نفر را دارا می باشد.از امکانات این خانه می توان به لوازم پخت و پز ،اتو ،ماشین لباسشویی، تلویزیون،پرده، توالت فرنگی رسیور،دی وی دی پلیر اشاره کرد.خانه به طور کامل سرامیک،کابینت ام دی اف و نقاشی شده است. لازم به ذکر است که این خانه تازه بازسازی شده و تمامی وسایل آن نو می باشد. از دیگر مزایای این خانه پارکینگ، تراس و حیاطی با وسعت 80 متر مربع می باشد که به طور کامل در اختیار مهمانان عزیز می باشد.
فاصله ی بسیار کم تا ایستگاه قطار شهری و دیگر مراکز مهم شهر مشهد
طبیعتا نزدیکی به مهم ترین مراکز هر شهر برای مسافران دارای اهمیت زیادی می باشد.هیچ چیز مثل قطار شهری این شهر وسیع را بهم متصل نمیکند. دسترسی آسان به قطارشهری موجب شده تا مسافران بتوانند بدون هیچ گونه ترافیک و شلوغی، در کمترین زمان ممکن، به اکثر نقاط مهم شهر مشهد از جمله " حرم مطهر امام رضا (ع) " سفر کنند.فاصله ی این خانه تا ایستگاه قطار شهری " صیاد شیرازی" حدود 5 دقیقه پیاده روی می باشد. شما می توانید با استفاده از قطار شهری به پارک ملت، کوهسنگی، نمایشگاه بین المللی، سینما آفریقا و هویزه، مجتمع تجاری زیست خاور و ویلاژتوریست بروید و از مشهد گردی خود لذت ببرید.
همچنین مجتمع تجاری زمرد نیز یکی از بزرگترین مجتمع های مشهد می باشد که مقابل صیاد شیرازی 5 قرار دارد وحدود5 دقیقه پیاده روی تا این خانه فاصله دارد.
قصد زیارت حرم مطهر رضوی را دارید؟
شما می توانید با استفاده از قطار شهری ظرف مدت 15 دقیقه به حرم مطهر برسید. چطور؟ شما در ایستگاه "صیادشیرازی" سوار قطار شده و در ایستگاه" بسیج" از قطار شهری پیاده می شوید. سپس با استفاده از خطوط brt که خطوط مخصوص به حرم مطهر می باشند به سمت حرم مطهر می روید. تمام این رفت و آمد بدون هر گونه ترافیک بوده و تنها 15 دقیقه زمان می برد.
اگر به دلایل مختلف نیز قصد زیارت با خودروی شخصی خود را دارید 20 الی 30 دقیقه زمان خواهد برد.
قیمت این منزل شبی 800 هزارتومان از 1 تا 4نفر و نفرات اضافه نفری 200 هزار تومان میباشد.

امکانات هتل

 پارکینگ
 نورمخفی
 نقاشی
 کولرگازی
 آشپزخانه
 کابینت MDF
 هود
 کمددیواری
 پرده
 توالت فرنگی
 لوستر
 تراس
 نقاشی
 کف سرامیک
 شیرآلات اهرمی
 آنتن مرکزی
 پرده
 لوستر
 هود
آدرس: صیاد شیرازی صیاد9
  

اطلاعات تماس

رزرواسیون ملک مشهد
پاسخگویی فقط در واتساپ 09154609596
05133696965
کسب اطلاعات رزرو از طریق شبکه های اجتماعی:




Subscribe
باخبر کن
guest

2 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
حسین حسینی
حسین حسینی
4 روز گذشته

سلام بدای یک نفر شبی چقدر است ۴شب میخواستم از چهارشنبه تا ا یک شنبه صبح

2
0
Would love your thoughts, please comment.x